środa, 23 października 2013

Żarciki o zwierzętach

1. Kawał o bocianach

Rozmawiają trzy bociany:

- Co przynieśliście ludziom w tym roku?

Jeden odpowiada:

- Ja przyniosłem córeczkę młodemu małżeństwu.

- Ja uszczęśliwiłem starą pannę we Wrocławiu.

Odpowiada drugi.

Na to trzeci:

- A ja postraszyłem studentów w Warszawie.

2. Pogryzł go pies

Przychodzi do robotnik na budowę z poharataną twarzą. Znajomi pytają się co się stało, to to robotnik odpowiada:

- Wróciłem wczoraj trzeźwy i pies mnie nie poznał

3. Zarazki

Pani mówi na lekcji:

- Pod żadnym pozorem nie całujcie zwierząt, ponieważ mają mnóstwo bakterii.

Na to Jasio odpowiada:

- E tam, moja ciocia całowała kota.

- I co się stało?

- I kot zdechł…

4. Komar

Gadają dwa komary, na to jeden pyta:

- Jak Ci idzie latanie?

Na to drugi:

- Coraz lepiej, ludzie gdy mnie widzą, to klaszczą.

5. Czerwony kapturek

Czerwony kapturek spotyka wilka

- Wilku, a czemu masz takie wielkie oczy?

Na to wilk:

- Nie przeszkadzaj, nie widzisz, że robię kupę?!

6. Uśpienie u weterynarza

Przychodzi chłop z pieskiem i każe go uśpić, na to oburzony weterynarz dzwoni do żony męża i mówi:

- Pani mąż przyszedł przed chwilą do mnie z psem i prosi o uśpienie. Czy mam się zgodzić?

Na to żona:

- Oczywiście, a psa niech pani wypuści, na pewno trafi do domu.

7. Fotograf

Przychodzi zebra z pingwinem do fotografa na sesję, na to fotogram się pyta:

- Czarno białe czy w kolorze?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz